Από τις 20 Φεβρουαρίου του 2011, μέχρι και χθες το μεσημέρι, είχα τον τίτλο του ιστολογίου μου λάθος και δεν το πρόσεχα καν! Έγραφα το περιπλανώμενο με ο «περιπλανόμενο», σαν το αεροπλάνο! Και το παράξενο ήταν ότι κανείς, μα κανείς, δεν το πρόσεξε τόσα χρόνια. Και δεν είναι πώς έχω λίγους αναγνώστες, γιατί η επισκεψιμότητά μου είναι μεγάλη κι έχω κι αρκετούς σχολιαστές, κι επίσης πολλοί γνωρίζουν το ιστολόγιο απ’τον τίτλο του, αφού τον έχουν χρησιμοποιήσει στους όρους αναζήτησής τους. Αλά πάραυτα δε μου το επισήμανε κανείς.
Πιστεύω πως μια μερίδα αναγνωστών το διάβασε, αλά θεώρησε ότι επίτηδες τό’γραψα έτσι, μια άλλη κατάλαβε πως είναι λάθος, αλλά δεν είπε κάτι,, μια άλλη δεν το πρόσεξε καν, και μια μειοψηφία δεν ήξερε πώς γράφεται.
Παρόμοια περιστατικά με ορθογραφικα΄λάθη έχουν γίνει και στο παρελθόν, οπότε έπρεπε ν’ανασκοπήσω όλα τα παλιά θέματα με τη συγκεκριμένη λέξη, που μπορεί να ήταν δεκάδες, ώστε να την διορθώσω, και σίγουρα λάθη θα υπάρχουν ακόμα πολλά, είτε από άγνοια, είτε από απροσεξία. Γι’αυτό, όποτε βρίσκετε ένα λάθος, να μου το επισημαίνετε στα σχόλια, σας παρακαλώ. Πείτε «Ε, τουατάρα, λιμπάκι» ή όπως αλλιώς θέλετε, «έχεις λάθος εκεί», και θα το διορθώσω αμέσως. Γιατί δε θέλω να υπάρχουν τέτοια λάθη που ν’ασχημαίνουν τα κείμενα του ιστολογίου.

