Ενώ λοιπόν τον προηγούμενο καιρό τεμπέλιαζα – εντάξει, ξέρω πως είναι κακό αυτό – και δεν είχα τη διάθεση να γράψω μεγάλο άρθρο για κάποιον λόγο, τώρα ο χρόνος μου έχει περιοριστεί απότομα, επειδή παρακολουθώ το ιεκ τηλεφωνικής, κι ενώ θέλω να γράψω, δε μπορώ. Στο ιεκ αυτό αποφάσισα να μπω, επειδή η γνώση αυτού του επαγγέλματος ίσως αποδειχθεί σημαντική στο μέλλον, π.χ. αν δε μπορώ να βρω εύκολα δουλειά αλλού, αν κι αμφιβάλλω πως θα υπάρχουν πολλές θέσεις για τηλεφωνιτές τότε, εφόσον οι περισσότερες εταιρείες ή ιδρύματα τους αντικαθιστούν με ηλεκτρονικούς. Αυτό το άβολο απογευματινό εξάωρο, που την Πέμπτη είναι εφτάωρο, στις καθημερινές, εκτός του ότι με εμποδίζει να κάνω τις πρότερές μου δραστηριότητες, όπως να παρακολουθώ μαθήματα στο πανεπιστήμιο ή να γυμνάζομαι, είναι ακόμα στο μεγαλύτερο μέρος του άχρηστο για μένα, αφού πολλά απ’τα μαθήματα, όπως υπολογιστές, μπρέιλ ή αγγλικά δεν τα χρειάζομαι. Ευτυχώς υπάρχει η δυνατότητα απαλλαγής απ’αυτά τα μαθήματα με τα ανάλογα πιστοποιητικά, την οποία θα πρέπει να κάνω σύντομα. Εάν το αίτημά μου εγκριθεί απ’τη διεύθυνση, τότε θά’χω πολύ λιγότερες ώρες.

Το χρόνο που απομένει συνήθως δεν τον περνάω στο ιστολόγιο. Παρόλο που κανονικά μπορώ να γράψω άρθρο, έχω την εντύπωση πως ο χρόνος δε μου φτάνει και τελικά δεν ενεργώ, αν και μικρά άρθρα θα μπορούσα να γράψω. Όσον αφορά όμως τα μεγάλα, εδώ έχουμε πρόβλημα. Θέλω να γράψω για παράδειγμα μια αναφορά για το ταξίδι μου στη Βαρκελόνη μεταξύ 21 και 25 Οκτωβρίου, η οποία, εκτός από αρκετό χρόνο για τη συγγραφή της, θέλει κι αρκετή σκέψη για τη σύνταξή της. Αυτό για να το κάνω καλά χρειάζομαι αρκετές ώρες, γιατί αλιώς, αν το σπάω σε μικρά κομμάτια κάθε μέρα, θα χάνω τον ηρμό μου. Επίσης έχω κάποια αποθηκευμένα προσχεδιακά άρθρα, τα οποία θέλουν διορθώσεις κι έπιτα δημοσίευση. Το μόνο άρθρο που έγραψα αυτό το διάστημα ήταν μια πλήρης αναδιατύπωση ενός
παλαιότερου άρθρου
για την ιστοσελίδα fridge.gr, μια σελίδα που παρακολουθώ ανελλειπώς, για την οποία δεν ήξερα και τόσα πολλά τότε που έγραψα το άρθρο, γι’αυτό έπρεπε να το ξαναγράψω απ’την αρχή.

Παρόλα αυτά εξακολουθώ να παρακολουθώ και ν’απαντώ στα σχόλια, όπως και να μαζεύω παράξενες λέξεις κλειδιά για την επόμενη τέτοια δημοσίευση. Επίσης θα πρέπει ν’αναδιοργανώσω ορισμένες κατηγορίες, όπως για παράδειγμα αυτήν της θρησκείας την οποία πρέπει να διασπάσω, ή αυτήν της αρχαιότητας την οποία θα πρέπει να επεκτείνω ώστε να υπάρχει κατηγορία που να καλύπτει τους αμερικανικούς πολιτισμούς. Αυτά ίσως τα ξεκινήσω από σήμερα.

Τέλος έχω ν’ανακοινώσω με μεγάλη μου χαρά πως η επισκεψιμότητα ανεβαίνει. Το απόλυτο ρεκόρ ήταν στις 6 Οκτωβρίου, με 1.203 προβολές!

