Σήμερα είναι επέτειος 3 χρόνων του ιστολογίου. Από πέρσι έχουν γίνει διάφορα πράγματα και πολλά έχουν καταγραφεί εδώ. Πέρασα στο πανεπιστήμιο, είμαι 19, τα κουνέλια μου πάνε καλά κ.ά. Στον απολογισμό σε σχέση με πέρσι λοιπόν, έχουμε και λέμε:

  • 778 άρθρα από 511 πέρσι μαζί με το παρόν,
    1 σελίδα όπως ήταν,
    34 κατηγορίες και 23 υποκατηγορίες, συνολικά 57, σε σχέση με τις 30 και 20 πέρσι,
    1.772 ετικέτες, των προηγούμενων χρόνων δεν τις έχω μετρήσει,
    957 σχόλια από 455 πέρσι,
    Σημαντική άνοδος στην επισκεψιμότητα, με μέγιστο στις 22 Οκτωβρίου με 855 προβολές, σε σχέσει με το περσινό 667 (ακόμα απορώ πώς δεν ήταν 666).
  • Άμεσος σκοπός μου τώρα είναι να βάλω λίγα άρθρα. Πιο μακρινός, αλλά σημαντικός είναι να προσπαθήσω ν’ανεβάσω την επισκεψιμότητα παραπάνω. Και τελευταίος, αν και ο πιο σημαντικός, είναι κάποτε να κάνω αντίγραφο ασφαλείας του ιστολογίου, που μάλλον θα πρέπει να κάνω στα κοντά και να το συνεχίζω ανά τακτά χρονικά διαστήματα, για παν ενδεχόμενο. Θέλω αυτό το ιστολόγιο να ζήσει όσο γίνεται περισσότερο, αν γίνεται όσο κι εγώ.

