Αυτό το διάστημα χάθηκα, σαν να έλειπα κάπου. Δε λείπω ωστόσο πουθενά, εδώ είμαι, απλώς διαβάζω διότι ξεκινά η εξεταστική περίοδος στο πανεπιστήμιο και λογικά θα πρέπει να δώσω ορισμένα μαθήματα. Αν και τις περισσότερες προηγούμενες μέρες δε διάβαζα και πολύ, η ιδέα ότι ο χρόνος μου είναι πιεσμένος και μόνο με δυσκόλευε να γράφω εδώ. Αυτό έχει γίνει κι άλλες φορές που, ενώ κανονικά δεν είχα πολύ δουλειά, από το άγχος δε μπορούσα να γράφω εδώ. Από αύριο πάντως το διάβασμα θά’ναι πιο συστηματοποιημένο, οπότε σπάνια θα γράφω. Τα σχόλια ωστόσο μπορώ να τα βλέπω και να τ’απαντώ. Η εξεταστική τελειώνει στα τέλη του μηνός.

Όσον αφορά το πανεπιστήμιο, είμαι πρωτοετής στην παιδαγωγική σχολή δημοτικής εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, κι έχω προσέξει κάτι όσον αφορά τις εξετάσεις. Το σύστημα δεν είναι το ίδιο με το παραδοσιακό σχολικό που έχω συνηθίσει. Κι όχι μόνο έχω συνηθίσει και μάλιστα με το παραπάνω. Ακόμα λοιπόν δεν έχω προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα, και ως εκ τούτου προσπαθώ να επικοινωνήσω με τους καθηγητές για τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων, την ύλη κλπ. Έχω βοηθηθεί αρκετά, αλλά ακόμα νιώθω αρκετή αβεβαιότητα. Όσον αφορά τη μικρή αναφορά μου στη φοίτησή μου στο πανεπιστήμιο, ως τώρα δεν είχα σχηματίσει κάποια άποψη για να γράψω κάποιο αξιόλογο άρθρο, γι’αυτο δεν έλεγα και τίποτα. Με το χρόνο ωστόσο θα καλυφθεί κι αυτό το θέμα.

