Για ακόμα μια φορά οι πανέξυπνοι προγραμματιστές του WordPress που ξέρουν σχεδόν προφητικά τι θέλουμε μας διευκολύνουν με μια απροσδόκητη ενημέρωση στις ρυθμίσεις ανεβάσματος αρχείων σ’ένα άρθρο. Τώρα λοιπόν δεν υπάρχει η εύκολη επιλογή «εισαγωγή», με την οποία πατώντας την μπορούσες μ’ένα σύστημα αναζήτησης να επιλέξεις αρχεία απ’τον υπολογιστή εντελώς χειροκίνητα και να τα ανεβάσεις, αλλά μια άλλη επιλογή με όνομα «προσθήκη πολυμέσων» η οποία φαίνεται να μη λειτουργεί όπως το προηγούμενο σύστημα. Οι επιλογές για το ανέβασμα αρχείων από υπολογιστή, από άλλη σελίδα κλπ δεν είναι σύνδεσμοι, αλλά σκέτες λέξεις που ίσως χρειάζονται ποντίκι για την ενεργοποίησή τους. Πιο κάτω υπάρχει ένας σύνδεσμος «επιλογή αρχείων», ο οποίος επίσης δεν ανοίγει, τουλάχιστον με το φυλλομετρητή μου και τον αναγνώστη οθόνης μου. Δεν ξέρω πότε θα ξεδιαλύνω το νέο σύστημα, ως τότε όμως δε θά’χει φωτογραφίες και τα άλλα καλά που υπήρχαν πριν.

Το WordPress λοιπόν συνέχεια κάνει ενημερώσεις, τις περισσότερες φορές με διαφορετική διάταξη των επιλογών, μερικές φορές όμως αλλάζοντας ριζικά το σύνηθες περιβάλλον. Αυτό μπορεί νά’ναι διευκόλυνση για το γραφικοκρατικό ποντικικό σύστημα, όμως για άτομα με πρόβλημα όρασης, όπως εγώ, είναι σκέτο βάσανο. Τουλάχιστον να υπήρχε μια επιλογή απλοποίησης της εμφάνισης των στοιχείων, ώστε να μπορώ εγώ να προσαρμόζω τις ρυθμίσεις στις ανάγκες μου κι όχι αυτές εμένα. Το WordPress θα πρέπει να γίνει επιτέλους προσβάσιμο.

Ενημέρωση λίγες ώρες μετά: Βρήκα τον τρόπο, αλλ’είναι πιο δύσκολος φυσικά από πριν. Για να μπορείς ν’ανεβάσεις εύκολα αρχείο θα πρέπει να πας στο σύνδεσμο προς το σύστημα ανεβάσματος του φυλλομετρητή, όπου σε άλλο παράθυρο θ’ανοίξει ο ίδιος τρόπος με τον οποίον ανέβαζες και πριν. Αφού γίνει η μεταφόρτωση όμως, θα σε παραπέψει στη συλλογή πολυμέσων, δε θα βγάλει δηλαδή το αρχείο στο ίδιο παράθυρο, όπου το προσφατότερο είναι το πρώτο στη σειρά. Εκεί έπειτα εάν θέλεις επεξεργασία μπαίνεις στο σύνδεσμό του και την κάνεις.

