Η σειρά των ανεκδότων μόλις τελείωσε, και τώρα θα κάνω αυτό που είχα σχεδιάσει εδώ και καιρό, ν’ασχοληθώ δηλαδή με θέματα ψυχολογίας και συμπεριφοράς. Έχω ένα διαρκές ενδιαφέρον γι’αυτά τα θέματα, το οποίο θα διαπιστώσετε ρίχνοντας μια ματιά στην κατηγορία μου για την ψυχολογία και την εγκεφαλική λειτουργία, η οποία είναι η μόνη κατηγορία μου που έχει 4 υποκατηγορίες. Γι’αυτόν το λόγο, πιθανότατα και ο δρόμος σπουδών που θα διαλέξω θά’χει να κάνει κάπως με τέτοια θέματα.

Έλεγα λοιπόν πως αυτό το καλοκαίρι θα το αφιέρωνα σε διάβασμα και λογοτεχνικών και επιστημονικών βιβλίων, εφόσον πλέον
το σχολείο τελείωσε
και ο ελεύθερος χρόνος μπροστά μου είναι μεγάλος. Όμως αυτό δεν ήταν τίποτα παρά μια ψευδαίσθηση? Στην πραγματικότητα, όλο το καλοκαίρι πέρασε σχεδόν ανεκμετάλλευτο, ή καλύτερα, αξιοποιημένο με τον όχι και τόσο καλό τρόπο, μιας και πάλι έκανα κάτι. Αππο βιβλία διάβασα τρία λογοτεχνικά, τις περιλήψεις και τις κριτικές των οποίων θα βρείτε στην ανάλογη κατηγορία μου για τα βιβλία, ενώ ο υπόλοιπος χρόνος ασχολίας με τον υπολογιστή είχε να κάνει με το Διαδίκτυο. Δε θέλω να πω ότι στο Διαδίκτυο δεν κάνω τίποτα – φυσικά και ψάχνω διάφορα ενδιαφέροντα θέματα -, αλλ’έψαξα τόσα πολλά και τόσο γρήγορα, χωρίς να δώσω σημασία να διαβάσω τα περισσότερα, θεωρώντας πως αργότερα μπορώ να τα ξαναεπισκεφθώ, να τ’αναλύσω κι έπειτα να δημοσιεύσω τα συμπεράσματα εδώ, ώστε στην πράξη να ξόδευα σχεδόν άσκοπα το χρόνο μου. Αντίθετα θα μπορούσα ν’αναλύω θέματα ένα-ένα κατά σειρά, όμως η φύση του Διαδικτύου με τις άπειρες διασυνδέσεις μεταξύ των σελίδων κάθε θέματος με παρασύρει χωρίς να θέλω. Έτσι έχω αποθηκεύσει στ’αγαπημένα μου πολλές ενδιαφέρουσες σελίδες, τις οποίες τώρα μόλις πρόκειται να μελετήσω καλύτερα. Πέρα απ’τις σελίδες αυτές, στη βιβλιοθήκη του υπολογιστή μου έχω μερικά βιβλία με τέτοια ενδιαφέροντα θέματα, όπως και στη νέ αβιβλιοθήκη που φτιάχνω κατεβάζοντας απ’το Διαδίκτυο βιβλία, πολλά εξ αυτών ψυχολογικά.

Έτσι πρόκειται πρώτα ν’αρχίσω με τα κάπως ελαφρύτερα απλά άρθρα, κι έπειτ ανα συνεχίζω με τα βιβλία. Πιστεύω πως η σειρά θα καλυφθεί σε 20 περίπου δημοσιεύσεις. Φυσικά θα υπάρχουν διαλείμματα με διάφορα άλλα θέματα ή απρόοπτα γεγονότα. Η σειρά ξεκινά αμέσως με το επόμενο άρθρο.

