Χρήστος Τζουμπρής – Ανέκδοτα για κινητά

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

# Σου χαιδεύω το στήθος. Μετα σου ανοίγω
απαλά τα μπούτια και σου γεμίζω σιγά σιγά
την τρύπα. Σε λίγο τελειώνεις…Δε χωράει άλλο…
Θα γίνεις η πιο νόστιμη γαλοπούλα….

# Θέλω να το κάνουμε μαζί. Η αδρεναλίνη να
φτάσει στο τέρμα και να ξεφυσάμε μετα απο
ανακούφιση. Να τα νιώσω όλα μέσα σε λίγα λεπτά..
Θέλω να κάνουμε μαζί bungee jumping!!!!

# Σήμερα το πρωί το συνειδητοποίησα εντελώς.
Τον έχω πολύ μικρό, δεν φτάνει, δεν μου προσφέρει
πια καμμία ευχαρίστηση. Γιατί σε μένα? Γιατί?
Τι γελάς μαλάκα? Εχεις μαγαλύτερο μισθό?

# Τι σχέση έχει ο μισθός με την περίοδο?
Έρχεται μια φορά το μήνα, κρατάει 5-6
μέρες και μετά αρχίζουν τα γαμήσια…

# Τι εστί μαλακια?
Παλινδρομική κίνηση ισχύος
επι καθέτου αξονος βαίνουσα
συνεχώς αυξανόμενης εντάσεως
και εκπέμπουσα υδάτινα βλήματα
επι φανταστικού στόχου…

# Αν τα βράδυα νιώσεις κάποιον
να σε αγκαλιάζει μη φοβηθείς…
θα είναι το αγγελάκι που έστειλα
να σε φυλάει όταν κοιμάσαι, να τ’αγαπάς!

# Κοιτάω τ’ αστερια και φτιάχνω
τη μορφή σου. Κλείνω τα μάτια
και βρίσκομαι μαζί σου.
Ψάχνω μέσα μου και βρίσκω
εσένα και αμέσως κατάλαβα
πως φτιάχτηκες για μένα!!!

#

ΑΝ ΜΕΘΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΣΚΝΙΠΑ
ΕΛΑ ΠΑΡΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΠΙΠΑ
ΑΝ ΚΑΥΛΩΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΟΥ
ΕΛΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΣΟΥ
ΚΙ ΑΝ ΣΕ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΚΩΛΙ ΣΟΥ
ΠΑΡΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΞΥΣΟΥ!!!

#

ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΒΛΙΑΡΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ Μ’ΑΡΧΙΔΙΑ ΒΑΡΙΑ
ΜΟΥΝΙΑ ΝΑ ΞΕΣΚΙΖΕΙΣ ΠΡΩΚΤΟΥΣ ΝΑ ΓΑΜΑΣ
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΝΑ ΕΝΑΣ ΓΑΜΙΑΣ!!!

#

ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΒΛΙΑΡΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΝΑ ΧΥΝΕΙΣ ΚΑΛΑ
ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΣΚΟΡΠΙΖΕΙΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΥΓΡΟ
ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΑΧ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!

#

ΣΠΑΝΑΚΙ ΕΧΘΕΣ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΣ
ΚΑΙ ΕΚΑΤΣΑ ΓΙΑ ΜΑΣΑ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΣΙΜΠΟΥΚΩΝΕΣ
ΑΡΓΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΑ
ΜΕ ΣΠΕΡΜΑ ΠΑΣΑΛΗΦΘΗΚΕΣ
ΚΑΙ ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ ΣΟΥ ΠΑΕΙ
ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΛΕΣ ΝΑ Σ’ΕΠΕΡΝΑ
ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΠΟΠΑΥ!

#

7 ΝΑΥΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ
ΠΡΩΪ ΠΡΩΪ ΣΤΟΝ ΜΩΛΟ
ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ Μ’ΥΠΟΜΟΝΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΚΩΛΟ
ΣΕ ΒΑΛΑΝΕ ΣΤΑ 4
ΣΕ ΣΚΙΣΑΝΕ ΜΕ ΠΕΙΣΜΑ
ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕΣ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΛΥΣΜΑ!

#

ΟΔΗΓΑΓΑ ΣΤΗΝ ΤΣΙΜΙΣΚΙ
ΚΑΙ ΕΙΔΑ 10 ΜΟΥΝΕΣ
Τ’ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΟΚΚΙΝΙΣΑΝ
ΚΑΙ ΓΙΝΑΝ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ
ΚΑΙ ΠΡΗΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΕΜΗΣΑΝ
40 ΤΟΝΟΥΣ ΧΥΣΙ
ΚΙ ΑΜΕΣΩΣ ΟΝΕΙΡΕΥΤΙΚΑ
ΑΤΕΛΙΩΤΟ ΓΑΜΗΣΙ!

#

ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΕΙΧΝΩ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ
ΣΟΥ ΤΗΝ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΠΟΝΑΣ
ΣΟΥ ΤΗΝ ΒΓΑΖΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΥΣΕΙ
Σ’ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΗΡΕΜΗΣΕΙ
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΕΙ,ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
ΕΝΕΣΟΥΛΑ ΒΡΕ ΚΟΥΤΟΥΤΣΙΚΟ!

#

ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ
ΕΓΩ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΤΑ
ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ ΜΟΥ ‘ΠΑΙΡΝΕΣ ΕΣΥ
ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΑ ΦΩΤΑ
ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΒΗΣΑΝΕ
ΣΕ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ
ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ ΦΟΡΕΣ
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΕ ΧΥΣΩ!

#

ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ
ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ
ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ SEX
Η ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΥΣΗ
ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ
ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΥΣ ΧΕΡΙ…ΕΣΥ?

#

ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΑΜΑΓΑ
ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ
ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΑΓΕΣ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΟΥ
ΓΙΑ ΠΑΓΩΤΟ ΧΩΝΑΚΙ.

#

ΚΑΝΩ ΒΑΡΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΩ Μ’ΑΕΡΑ
ΘΑ ΣΤΟΝ ΒΑΖΩ ΘΑ ΣΤΟΝ ΧΩΝΩ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΘΑ ΟΡΓΩΝΩ
ΘΑ ΣΕ ΣΚΙΖΩ ΜΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΜΠΟ
ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙΣ RAMBO!

#

ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ
ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΙ ΜΙΑ ΑΚΡΙΔΑ……..
Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ
ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ!
ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ Η ΨΩΛΗ
ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΓΑΜΗΣΙ
ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ
ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΕΙ ΝΑ ΧΥΣΕΙ

#

ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΑΣΑ
ΕΨΕΣ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
ΣΕ ΚΑΝΑ ΣΤΟΜΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕ
Η ΣΕ ΜΟΥΝΙ ΠΗΓΑΔΙ
ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΨΑΧΝΩ ΟΛΟ
ΡΙΞΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΩΛΟ

#

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΠΗΓΑΜΕ
ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΒΑΡΚΑΔΑ
ΤΟ ΠΕΟΣ ΜΟΥ ΥΨΩΘΗΚΕ
ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΛΑΜΠΑΔΑ
ΤΟ ΕΠΙΑΝΕΣ ΤΟ ΕΓΛΥΦΕΣ
ΜΕ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΡΗ
ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΑΙΖΑΝΕ
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΛΑΡΟΙ?

#

(ΤΟ) ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑΚΙ
(ΜΟΥ) ΡΑΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
(ΝΙ)ΚΗΜΕΝΟΣ ΑΠ’ΑΓΑΠΗ (ΣΟΥ)
ΖΗΤΩ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ
(ΘΕΛΩ) ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ
ΟΜΩΣ (ΤΩΡΑ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΕΙΣ…

# Τον θες επίμονα;
Να σε λέω Φιλήμονα!
Τον θες αλλόκοτα;
Να σε λέω Κόκκοτα!
Μήπως είσαι ένα π…..άκι;
Να σε λέω Μαζωνάκη!
Κι αν γ..άς καμιά μικρή,
να σε λέω Κορκολή!

# Πήγα εχτές στην Αίγυπτο
κι άμα σου πω τι είδα
να σε γ..αν οι Φαραώ
μέσα στην πυραμίδα!

# Τον όμορφο τον κ..ο σου
τον έκανα ροδέλα
και τώρα με τον κ..ο σου
δουλεύουν τα μπ…..α!

# Μια μαντινάδα θα σου πω
και να βαστάς το ίσο.
Να σε γ….ω θέλω εγώ
κι από μπροστά και από πίσω!

# Απάνω σ’ ένα σπάλαθρο
γαμπρός γ…ει τη νύφη
κι από τη γλύκα την πολλή
τα δάχτυλα του γλείφει!

# Το π…ί μου όταν νυχτώνει,
σαν τον Batman σκαρφαλώνει
στις μοναχικές τις τρύπες,
διώχνει βάσανα και λύπες!

# Η ψ..ή δεν είναι βρύση,
ούτε μυγδαλιά ν’ ανθίσει.
Άφησε τη να γεμίσει,
να ευχαριστηθείς γ….ι!

# Της ψ..ής μου τα α….ια
σαν του ταύρου είναι ίδια
και γ..ώ σαν καγκουρώ,
άμα θες, έλα από εδώ
θα σε χ..ω στο μουστάκι,
σε γ..ώ παλιοπ….κι!

# Ο κ..ος σου είναι ζάχαρη
κι ο π….ος μου καφές
σε σ…ω και σε χ..ω
να γίνουμε φραπές!

# Είναι βαρύς σαν τον πονόδοντο
ο πόνος της αγάπης
μα είναι πιο επώδυνο
να σε γ..ά αράπης!

# Ένα καράβι έρχεται
από τη Γαλιλαία,
έχει τον π….ο ναύαρχο
και το μ…ί σημαία!

# Στα όργια που έκαναν
στο σπίτι του Ασλάνη
κάποιο καθήκι έβαλε
κάμερα στο ταβάνι.
Που να το φανταζόμουνα
αυτό το σουσελάκι
πως θα ‘φτανε αργότερα
στην εκπομπή του Μάκη!

# Ο κ…ος είναι κόλαση
και το μ…ί πηγάδι
μα όποιος κ..ο δε γευτεί
τυφλός θα πάει στον Άδη!

# Όταν ζεστάνει ο καιρός
κι ανθούν οι μελιτζάνες
τ’ α….ια μου στον κ..ο σου
χτυπάνε σαν καμπάνες!

# Νομίζω ήτανε μέρα μεσημέρι
την ώρα που σε είδα
με το πουλί στο χέρι
μην ήταν περιστέρι
μην ήτανε μπεκάτσα
ήταν του λοκατζή
που μένει στην ταράτσα!

# Πήρε η π…α μου φωτία
ζητάω ενισχύσεις
βάλε στον κ..ο σου νερό
κι έλα να μου την σβήσεις!

# Τα μάτια σου είναι ουρανός
και τα β..ιά σου άστρα,
ο π….ος μου βασιλικός
και το μ…ί σου γλάστρα!

# Ένα καράβι έρχεται
μόνο απ’ το Λονδίνο
και συ είσαι στην π….α μου
και κάνεις τραμπολίνο!

# Όταν γεράσει ο άνθρωπος
κι ασπρίσει το μαλλί του
μακραίνουνε τ’ α…ια του
κονταίνει κι η ψ..ή του!

# Αιγύπτιοι βρήκαν τον τροχό
Κινέζοι την πυξίδα
μα Έλληνες γ…ανε
πρώτοι κ……ίδα!

# Πρόσεχε αυτόν τον καιρό
γιατί θα φέρει γρίπες
το μόνο για να ζεσταθείς
είναι να κάνεις π..ες!

# Απ’ τη ζωή στο θάνατο
ειν’ ένα μονοπάτι
κι από τον κ..ο στο μ…ί
δυο δάχτυλα και κάτι!

# Μ….κι ζαχαρόμ…ο
τρυπίτσα χαϊδεμένη
μπαίνει η ψ..ή μου γελαστή
και βγαίνει δακρυσμένη!

# Στο καρναβάλι που θα ‘ρθει
να μην ντυθείς πιπίνι
γιατί θα δεις τον Κορκολή
στον κ..ο σου να χ…ι!

# Της ψ..ής μου το κεφάλι
πιάσανε πονοκεφάλοι,
και το στόμα σου λοιπόν
πιο καλό κι από Depon!

# Πάρ’ την π….α μου
καν’ την κορδελιάστρα,
βάλ’ την στον κ..ο σου
να δεις τον ουρανό με τ’ άστρα!

# Η π…α μου είναι κόκκινη
και στην κορφή σκισμένη
και κάτω-κάτω μαλλιαρή
σα νύφη στολισμένη!

# Απ’ όλα τα πετούμενα
η ψείρα έχει χάρη,
μες τα μ…..ά των γυναικών
πάει και σουλατσάρει!

# Η Cosmote/Panafon/Telestet σας ενημερώνει
ότι το κινητό σας απέκτησε δόνηση.
Αλείψτε το με βαζελίνη,
βάλτε το στον κ..ο σας
και θα σας ειδοποιήσουμε!

# Έχω δο…ές για όλους
και για διεστραμένους κ..ους
κι αν δεν έχεις να πληρώσεις,
έχω δο…ές με δόσεις,
κι αν δε θες ούτε με δόσεις
έχω π…..ο με ραβδώσεις!

# Στο κότερο μου σε καλώ,
εκεί που κάνω πάρτυ,
κι αν δεν σου φτάνει μια ψ..ή,
υπάρχει και κατάρτι!

# Ο π…..ος μου έχει κρέμα,
ο κ…ς σου κανέλα.
Τι προτιμάς : ριζόγαλο,
ή κρέμα καραμέλα;

# Αυτή τη στιγμή σε όλο τον κόσμο
500 εκατομμύρια άνθρωποι κοιμούνται,
200 εκατομμύρια τρώνε,
50 εκατομμύρια κάνουν έρωτα
και ένας μόνο μ…..ας παίζειι με το κινητό του!

# Είσαι βυθισμένος στον πάτο της θάλασσας.
Δεν έχεις καθόλου οξυγόνο.
Τα αρ…ια μου είναι γεμάτα αέρα.
Πάρε τον π…ο μου και ρούφα……
Μη γελάς, μα…α, θα πνιγείς!

# Σταμάτα πια, με καύ….ες,
μου ‘γινε σαν κατάρτι,
γι’ αυτό κι εγώ στον κ..ο σου
θα κάνω rave party!

# Σουσάμι είναι ο κ..ος σου
κι ο π…..ος μου είναι μέλι.
Θέλεις να τα ενώσουμε
να κάνουμε παστέλι;

# Βλέπεις εκείνο το βουνό
με τα πολλά τα μήλα;
Θυμάσαι που σε γά…α
πάνω σε μια καμήλα;

# Βλέπεις εκείνο το βουνό
με τον πολύ ασβέστη;
Η π….α μου στον κ..ο σου
κάνει Χριστός Ανέστη!

# Να φας αράπικη ψ..ή
45 πόντους,
4 δάχτυλα χοντρή
και φλέβες να ‘χει κόμπους.
Πα..ρι να ‘χει σα γροθιά
κι αρ…ια σα τουλούμια
να κρέμονται στον κ..ο σου
σα συριανά λουκούμια!

# Τα χείλη σου είν’ όμορφα
σα δυο μικρές τουλίπες
να ‘σουνα εδώ, καρδούλα μου,
να με κεράσεις π…ες!

# Ο κ..ος σου είναι καράβι οχηματαγωγό
φορτώνω το κ…ι μου με μένα οδηγό
Και αν πέσεις σε φουρτούνα, δεν ανησυχώ
γιατί θα μου κουνιέσαι και θα την καταβρώ!

# Ο κ..ος σου συγκάηκε απ’ τα πολλά γ…..ια
και θες να σε δροσίσω εγώ με λίγα χ..ια
Πάρε την ψ..ή μου, καν’ την λαστιχιέρα
βαλ’ τη στο στόμα σου και παίχ’ τη για φλογέρα!

# Στη χέστρα που καθόμουνα και σκούπιζα τον κ..ο
εσένανε θυμήθηκα που μου ‘γλυφες τον ψ..ο
Κ…..α και τον έπαιξα, άσπρισα τον χώρο
μακάρι να ήσουνα εδώ να το γευώσουν όλο!

# Ξέρω τα πας πολύ καλά με τη δική σου υγεία
τρέχεις, πηδάς, τραβάς και μ……α.
Όμως απ’ όλα πιο πολύ σε έχει συγκινήσει
το τρίμετρο του π…..ου μου το θεϊκό γ….ι!

# Τον βλέπεις και τρομάζεις,
σου μπαίνει και πονάς,
βγαίνει και έχει χ…ι,
μα σε έχει ωφελήσει!

# Απ’το μπαλκόνι ερχόμουνα έκπληξη να σου κάνω,
αλλά σε είδα ανάσκελα με 5 από πάνω.
Βουβάθηκα, τα έχασα, δεν είπα ούτε λέξη.
Το παντελόνι έβγαλα κι οι 5 γίναν 6!

# Να ‘χα μύδια, να ‘χα γαύρο,
να ‘χα κι ένα π….ο μαύρο.
Να στον βάλω, να στον χώσω
και τον κ..ο σου να οργώσω!

# Ο κ..ος σου είναι σα ντομάτα
να βάλω το αγγούρι
να κάνουμε σαλάτα;

# Του μ….ιου σου η χωρίστρα
μου χαλάει την ορχήστρα
και του κ…ου σου η τρύπα
μου θυμίζει τον Αντύπα!

# Δυο-δυο χτυπούν τα κύματα
επάνω εις τον βράχο
και σαν εσένα ποιητές
στον π….ο μου τους γράφω!

# Είσαι μεγάλος ποιητής
κι έχεις πολλά μολύβια.
Ζωγράφησε μας μια ψ..ή
και κλάσε μας τ’ αρ….ια!

# Όλα αυτά που έγραψες
μας τα ‘πε κι ένας άλλος,
κι αν δεν γ…..κες μικρός,
θα γ…είς μεγάλος!

# Όλα αυτά που λες
πολύ με συγκινούνε
και τα παλούκια της ΔΕΗ
στον κ..ο σου να μπούνε!

# Όλα αυτά που λες
εγώ τα συγκεντρώνω
και μ’ ένα ρόπαλο χοντρό
στον κ..ο σου τα χώνω!

# Τούρτες, πάστες, κουρκουμπίνια
θα σου στείλω αυτό το μήνα
θα σου στείλω αρ….κια
αλλά και σοκολατάκια,
να τα φας να γλυκαθείς
και να πας να γ…..είς!

# Τα χείλη σου ο ουρανός
και η ματιά σου τ’ άστρα
ο πούτσος μου βασιλικός
και το μουνί σου γλάστρα.

# Να φας αράπικη ψωλή 45 πόντους
4 δάχτυλα χοντρή & φλέβες νά χει κόμπους
παπάρι να ‘χει σα γροθιά & αρχίδια σαν τουλούμια
να κρέμονται στον κώλο σου σαν συριανά λουκούμια.

# Από μικρός δεν ήσουνα πολύ φανατικός,
σιγά σιγά ο κώλο σου μας βγήκε πεταχτός
Κι όταν από τζέντλεμαν μας βγήκες μαντμαζέλ
μαζί με τον Ασλάνη άρχισες παρέα τα σουσέλ.

# Μια ψωλή εχόρευε ζεμπέκικο βαρύ
& εσύ την έβλεπες & καύλωνες πολύ
Άνοιξαν μουνόχειλα σαν πεινασμένα μύδια
και θέλανε αχότραγα να φάνε και τ’ αρχίδια.

# Τρεις οι γεύσεις ηδονής
τρεις κι οι τρύπες της γυνής
Του παππού του φτάνει η πίπα και του νέου η πίσω τρύπα
μα εσύ ο πουτανιάρης και τις τρεις τις κουμαντάρεις.

# Ο πούτσος μου ελαστικός
σα λάστιχο Pirelli
και παίρνει την κατεύθυνση
που το μουνί σου θέλει.

# Ήταν η νύκτα σκοτεινή, χαμένο το φεγγάρι
ήμασταν λέει εγώ και συ, μου έγλυφες το παπάρι
Τότε ξυπνάω, τί να δω, η μέρα είχε φέξει
σε γάμησα 5 φορές και μια και τώρα 6.

# Είσαι ένα σκιουράκι
με σφιχτό το κωλαράκι
όλων των ανδρών τ΄αρχίδια
τα περνάς για βελανίδια
και στου δέντρου σου την τρύπα
κάνεις όλη μέρα πίπα.

# Στο ναυτικό υπηρέτησες και έγραψες ιστορία
για τον καλύτερο γαμιά κάνανε ψηφοφορία
Αρχιγαμιά σε βγάλανε σ’ ολόκληρο το στόλο
το μόνο σου ελάττωμα, γαμούσες με τον κώλο.

# Μαλάκα Αγαμέμνονα μας κλέψαν το Λενάκι
& τώρα άλλος χαίρεται το τρυφερό μουνάκι
Έφυγε η ξετσίπωτη & πήγε με τον Πάρη
λες και μεις δεν έχουμε αρχίδι και παπάρι.

# Δεν άντεξα, με καύλωσες
μου το ‘κανες κατάρτι
γι ‘αυτό και γω στον κώλο σου
θα κάνω ρέιβ πάρτυ.

# Κάνε σύ την Ερατώ
να κάνω εγώ τον γύφτο
& και το καυλί σαν παγωτό
γονάτισε και γλύφτο.

# Το πρωί ήθελα να τον νιώσω στο
στόμα μου.Ζεστό και σχεδόν καυτό
Δεν γίνεται.Μου έχει γίνει
συνήθει.Έχω εθιστεί.Να καταπιά μέχρι
και την τελευταία του σταγόνα και να
τρελαίνομαι από ευχαρίστηση ! Θέλω ένα
φλυτζάνι καφέ ΤΩΡΑ!!

# Χάιδεψα τα τεράστια μπούτια της και
έβαλα τα χέρια μου στο στήθος της! Η
αίσθηση ήταν υπέροχη !Τα ένοιωσα καυτά
να εφαρμόζουν τέλεια στις χούφτες μου.
Ήταν η πρώτη φορά που άρμεγα αγελάδα

# This cat,is cat, a cat, good cat,
way cat ,2 cat ,keep cat, a supid cat,
person cat, busy cat! Now read it
without the word cat

# What women think about SEX?
At 8 ingore it
at 18 experience it
at 28 look 4 it
at 38 ask 4 it
at 48 beg 4 it
at 58 pay 4 it
at 68 pray 4 it
at 78 4get about it!

# Τα 4 ζώα που κάνουν ευτυχισμένη μια γυναίκα:
Μια jaguar στο γκαράζ
μια αλεπού στην ντουλάπα
έναν τίγρη στο κρεβάτι
κι ένα βόδι να πληρώνει

# Φαντάζομαι εσένα κι εμένα στο ζεστό
νερό,να λυώνεις και να γλιστράς επάνω
μου αφήνοντας ένα υπέροχο άρωμα αλλά
δυστυχώς σ’έχασα γλυκό μου……
σαπουνάκι !!!!

# Ήθελα να σου στείλω κάτι το απερίγραπτα
όμορφο,αισθησιακό,καυτό,ερωτικό,άκρως
σεξουαλικό και έξυπνο αλλά δυστχώς για σένα
δεν χωράει η φωτογραφία μου στην οθόνη σου

# Είσαι η αγάπη μου ,η ζωή μου ,η λατρεία μου
η ζωντάνια μου,το μωρό μου, το φως μου,
η αναπνοή μου.Τα πάντα για μένα .Ωχ sorry
σωστό μήνυμα σε λάθος άτομο.

# Σου έφτιαξα κοτόσουπα
σου βράζω κουνουπίδι
και σου χω κρύψει για μεζέ
τ’αριστερό μου αρχ..ι

