Δεν ήταν δυνατόν αυτές τις μέρες να δημοσιεύσω κάτι στο Ιστολόγιο. Ο κύριος λόγος είναι ότι διαβάζω πολύ αυτό το διάστημα προετοιμαζόμενος για τις τελικές εξετάσεις. Δε λέω πανελλήνιες διότι τα άτομα με αναπηρία έχουν το δικαίωμα να περάσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με ποσοστό 5% δίνοντας μόνο τις ενδοσχολικές. Επίσης για δύο μέρες δεν είχα Διαδικτυακή σύνδεση, διότι το τηλεφωνικό καλώδιο κόπηκε απ’τη Λίμπο την κουνελού κι έτσι έπρεπε να βρω και να δοκιμάσω άλλα καλώδια. Αν κι αυτά λειτουργούσαν μια χαρά, υπήρξε πρόβλημα με το router – δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε και απορρυθμίστηκε – κι έπρεπε να καλέσω τεχνικό για να λυθει γρήγορα κι αποτελεσματικά το πρόβλημα. Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε χθες το απόγευμα, όμως λόγω διαβασμάτων, λόγω άλλων αναζητήσεων στο google κι αλλού, και της έλευσης δύο μικρών παιδιών (τα ξαδερφάκια μου ο ένας ο Γιωργάκης 4, η άλλη η Ευγενούλα 5)
έχουν μεγαλώσει τα μπλουπάκια,
δεν είχα ως πρώτη πρωτερεότητα να γράψω κάτι καινούργιο εδώ. Άλλωστε το μυαλό μου δεν ήταν πλήρως προετοιμασμένο για κάτι τέτοιο. Όταν νιώθω άγχος και πίεση εξαιτίας αυστηρού χρονοδιαγράμματος, δεν ξέρω γιατί αλλά το μυαλό μου πιέζεται, κι ακόμα κι αν έχω αρκετό διαθέσιμο χρόνο, δε λειτουργώ τόσο καλά όσο αν ήμουν ελεύθερος.

Η δραστηριότητα στην οποία περιοριζόμουν ήταν η συλλογή όλων των παράξενων λέξεων-κλειδιών, που θα δημοσιευθούν σε λίγες μέρες, και η απάντηση στα λιγοστά σχόλια που είχα. Βρήκα ωστόσο τα πολυσυζητημένα βίντεο της Χρυσής Αυγής

Και η απάντηση… ο κόσμος θα πρέπει να μάθει να πειθαρχεί!

Κάπως υπερβολικό; Πού είμαστε, στη χούντα ή στη ναζιστική Γερμανία; Μήπως ήταν λίγο παραπάνω από έντονο αυτό, προς ακραίο; Το κόμμα ωστόσο την επόμενη μέρα απάντησε πως Ήταν κάτι σωστό. Είναι κάτι που θα μας μείνει.

Παρόλα αυτά, η Χρυσή Αυγή δε διαφημίζεται ως νεοναζιστικό ή φασιστικό κόμμα. Στην πραγματικότητα στις θέσεις της δεν κάνει καν αναφορά σε μη δημοκρατικές απόψεις ή πρακτικές. Μπορεί κάποιες από τις θέσεις της να είναι πράγματι ακραίες, άλλες κάπως δυσεφάρμοστες κι άλλες πιο ρεαλιστικές, δεν γίνεται πουθενά όμως λόγος για τα παραπάνω. Αυτό θα μας οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι οι ακραίες και κάποτε βίβαιες πράξεις ορισμένων μελών του κόμματος δε συμφωνούν με τις επίσημες διακηρύξεις του, όμως εγώ δε μπορώ να είμαι 100% σίγουρος ότι δεν καθοδηγούνται μυστικά από σημαντικά μέλη. Πηγαίνοντας στη σελίδα τους για να δώσω το σύνδεσμο προς το κείμενο των θέσεών τους, είδα πως πλέον η σελίδα δεν ισχύει. Έπεσε θύμα ηλεκρτονικής τρομοκρατίας;

Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που συμμετείχα σ’αυτήν την υποτιθέμενα ανώτατη διαδικασία του δημοκρατικού πολιτεύματος – τις εκλογές. Πλέον, τυπικά τουλάχιστον, θεωρούμε Έλλην Πολίτης και θεωρητικά πάλι, έχω ισότιμα δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις κι ευθύνες με τα υπόλοιπα ενήλικα μέλη της χώρας μου. Στις εκλογές λοιπόν αυτές φυσικά δεν ψήφισα κανένα από τα μεγάλα κόμματα. Ούτε όμως κάποιο ακραίο. Στην πραγματικότητα δεν ήμουν προετοιμασμένος για να ψηφίσω κάτι συγκεκριμένο. Κανονικά θά’πρεπε να καθίσω με ήρεμο μυαλό και να βρω να διαβάσω τις θέσεις των κομμάτων διαφόρων προσανατολισμών λεπτομερώς, ώστε να γνωρίζω επακριβώς κι όχι γενικά και αόριστα τι πρεσβεύει το καθένα κι αν με εκφράζει και προασπίζει το συμφέρον μου, άμεσο ή και πιο μελλοντικό. Έτσι, εφόσον δεν είχα πλήρη άποψη, ψήφισα απλά συμβολικά ένα κόμμα που δεν επρόκειτο να πάρει σημαν τική θέση. Στην πραγματικότητα δεν επιδίωκε να πάρει σημαντική θέση.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα πράγματα, όλα πάνε καλά, εάν εξαιρέσουμε μια απώλεια κουνελιού. Το ένα παιδάκι της Λίμπο ξαφνικά πριν τρεις μέρες παρουσίασε απότομα το βράδυ καταρροή, δύσπνοια, την επόμενη μέρα τα συμπτώματα χειροτέρευσαν με λίγα μαλακά κόπρανα (όχι ακριβώς διάρροια), και χθες τελικά πέθανε με διάρροια και δύσπνοια. Είχαμε ήδη κλείσει ραντεβού για τον κτηνίατρο από προχθές για χθές, όμως δεν το προλάβαμε. Τουλάχιστον όμως νά’βλεπε τι πάθηση έχει κι αν κινδυνεύουν τ’άλλα κουνελάκια. Φυσικά το άρρωστο κουνελάκι ήταν απομονωμένο απ’τα υπόλοιπα. Απροσδόκητα σήμερα γέννησε η Λίμπο μου 5!

Στη φυτική συλλογη μου προστέθηκε μια αραουκάρια της Νήσου Νόρφολκ (Araucaria heterophylla), την οποία είχα παραγγείλει από ανθοπωλείο πριντο Πάσχα. Το κωνοφοράκι είναι μικρό και υγιές, όμως θα δούμε πώς θα τα πάει φέτος μετά τη μεταφύτευσκαι το αυτόματο πότισμα που θα ξαναμπει για το καλοκαίρι. Σήμερα επίσης επισκέφθηκα την ανθοέκθεση με τα παιδάκια, που βρίσκεται στο χώρο της Έκθεσης της Θεσσαλονίκης, όχι στο Πάρκο του Ηρακλειώτη για όσους ψάχνουν, απ’όπου σχεδίαζα να πάρω κάποια φυτά, κυριότερα ν’αναπληρώσω το σαρκοφάγο της συλλογής μου, τη διωναία (Dionaia muscipula), το οποίο είχε καταστραφει πέρσι από επανειλημμένες πτώσεις του από τον αέρα. Προσδοκούσα κι άλλα σπάνια είδη, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, πέρα από λίγα
γίνκγο (Ginkgo biloba),
που όμως η συλλογή μου περιέχει τέτοιο. Έψαχνα για εφέδρα, πολυκόμπι, μη μου άπτου, Echinopsis pachanoi, κ.ά. Τίποτα. Κι εδώ έχω να σημειώσω το πιο απαράδεκτο, ότι οι κάκτοι δεν ονοματίζονται με ταμπελίτσες. Κανονικά κάθε ξεχωριστή μορφή αποτελεί ξεχωριστό είδος ή ποικιλία και θά’πρεπε να σημαίνεται υποχρεωτικά κατά τη γνώμη μου. Όμως κανέναν δεν τον ενδιαφέρει, αρκεί να είναι κάκτος. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να υπήρχαν σπάνια εθνοβοτανικά είδη όπως E. pachanoi ή Lophophora williamsii, αλλ’έτσι δε μπόρεσα να τα εντοπίσω. Το μόνο που έλεγε χωρίς υπερβολή ήταν ότι… το αγκάθι του κάκτου απορροφά την ακτινοβολία από τον υπολογιστή!

Σήμερα με τα παιδάκια πήγαμε επίσης στο ζωολογικό κήπο. Αυτό που έχω να σημειώσω κι από εκεί είναι μερικά νέα εκθέματα που μπήκαν, το ένα είναι με νεροχελώνες (όχι στο σπίτι των ερπετών, έξω), και το άλλο, το πιο ωραίο, με κουνέλια. Υπάρχουν πάνω από 50 κουνέλια διαφόρων χρωμάτων και σχημάτων σε μια αρκετά μεγάλη περιφραγμένη έκταση, όπου έχουν σκάψει τις δικές τους τρύπες που μένουν. Κατάφερα να ακουμπήσω και να ταΐσω με χορταράκι ένα, ένα μεγάλο στρουμπουλό άσπρο με μαλλιαρό κεφάλι και έντονο μαύρο γύρω απ’τα μάτια. Και τα δύο εκθέματα από μπροστά ειχαν όμορφες στερεές προσόψεις με γυάλινα παράθυρα, απ’όπου θα μπορεί κάποιος να βλέπει χωρίς να βλάπτει τα ζώα, π.χ. ένα παιδί να ρίξει κάτι μέσα ή κάποιος ασυνείδητος να πετάξει κάτι επικίνδυνο ή τοξικό. πίσω όμως, στα κουνέλια τουλάχιστον, υπήρχε συρματόπλεγμα, αν και το μέρος ήταν πιο δυσπρόσιτο. Πάλι το μεγαλύτερο μέρος ήταν επιπλέον προστατευμένο με ψιλό δίκτυ, η μόνη περιοχή με σκέτο συρματόπλεγμα ήταν κοντά στην πρόσοψη.

Κατά τ’άλλα δεν υπάρχει καμία αλλαγή στο γενικό σχέδιο. Θα συνεχίζω να διαβάζω μέχρι το τέλος των εξετάσεων, κι έπειτα θα οργανώσω το πρόγραμμα ανάλογα με την κατάστασή μου και τα γεγονότα που θά’χω μετά.

