Γιατί τα παιδιά θα πρέπει να μπαίνουν από νωρίς στην εξελικτική σκέψη. Πολύ καλύτερο να μαθαίνουν από νωρίς την επιστημονικώς αποδεκτή έννοια της εξέλιξης, παρά να μαθαίνουν αρχικά για δημιουργίες «Ο Θεός έφτιαξε αυτό και το άλλο κι εκείνο..», και ύστερα μεγαλώνοντας ν’αποκτήσουν νοητικούς διχασμούς και σοβαρές απογοητεύσεις, ή, το χειρότερο, να μην τη δεχθούν καν. Γιατί η επιστημονική σκέψη είναι πάνω απ’όλα.
Στο παρακάτω παιδικό τα παιδιά θα γνωρίσουν, παρακολουθώντας τη ζωή του Δαρβίνου σαν καρτούν, τα σημαντικότερα σημεία της ζωής και του έργου του μεγάλου επιστήμονα καθώς και τη βασική έννοια της θεωρίας του. Κρίνω ότι θα είναι καλο για παιδιά 6-9 χρονών.



Εγώ γνώρισα το Δαρβίνο σε ηλικία 7 χρονών, όταν ο πατέρας μου μου διάβασε μέσω του υπολογιστή ένα απόσπασμα από το βιβλίο του για το ταξίδι του με το Μπιγκλ, στο σημείο που επισκέφθηκε και μελετούσε τα νησιά Γκαλαπάγκος. Επειδή ήταν μεταφρασμένο σε κάπως αρχαΐζουσα ελληνική, θεώρησα κι εγώ ότι ο Δαρβίνος ήταν κάποιος Αρχαίος Έλληνας ή παλιός γενικότερα, όμως Έλληνας. Μόνο μετά από δύο χρόνια έμαθα για τις πραγματικές καταβολές του. Για τη θεωρία της εξέλιξης είχα μάθει κάτι συγκροτημένο περίπου στα 9 μου, το γνήσιο βιβλίο του όμως το διάβασα πρόπερσι, και τελευταία ψάχνω ακόμα περισσότερο, κυρίως για εξελικτική ψυχολογία.

