Επειδή ίσως τώρα στο χωριό μου που θα πάω δε θα έχω διαδικτυακή σύνδεση, δε θα μπορώ να ασχοληθώ με το Ιστολόγιο. Τη Δευτέρα όμως μετά το Πάσχα που θα γυρίσω, τα πράγματα θα επανέλθουν. Ο λόγος για τη μη σύνδεση στο χωριό ειναι ότι μάλλον έχασα το στικάκι με την κάρτα για το Ίντερνετ, και αν μέχρι αύριο δεν τη βρω, θα πάω αναγκαστικά χωρίς αυτήν.
Δεν πειράζει, έχω όμως πολλά προσχεδιασμένα άρθρα, αγγλικά άρθρα να μεταφράσω κι ό,τι άλλο έρθει στο μυαλό μου. Έχω πάρει επίσης μαζί μου λογοτεχνικά βιβλία, αλλά και τα σχολικά για επανάληψη. Η προετοιμασία μου θα πρέπει οπωσδήποτε ν’αρχίσει από τη Μεγάλη Εβδομάδα. Έχω ορίσει έως τη Δευτέρα να μη διαβάσω τίποτα, μετά όμως ν’αρχίσω.

Την πρώτα εβδομάδα των διακοπών θα είμαι στο χωριό όπως είπα, με τουσς φίλους μου, αλλά και με τα μικρά μου ξαδερφάκια κι άλλα παιδάκια, και φυσικά τα κουνέλια, εκ των οποίων ένα μικρό μάλλον θα δώσω εκεί. Η οικογένεια που θα το πάρει αγαπάει τα κουνέλια, αν απορείτε πώς γίνεται να πηγαίνω να δίνω σ’όλους κουνέλια.
Επιστρέφοντας μετά εδώ, το διάβασμα θα συνεχίσει κανονικά.

Αυτό λοιπόν είναι το απλό πρόγραμμά μου γι’αυτόν τον καιρό.

Ενημέρωση 7/4/2012: Τελικά υπάρχει ίντερνετ άρα δε θα γίνει διακοπή.

