Επιτέλους το βρήκα ύστερα από πολλούς μήνες που χάθηκε απ’το κινητό μου. Το τραγούδι αυτό είναι αφιερωμένο στη
Λίμπο την κουνελίτσα μου,
στην οποία δε ξέρω πώς, αλλά μου φαίνεται ότι παραπέμπει. Υπάρχουν κι άλλες πολλές μουσικούλες που παραπέμπουν στην κουνέλα κι από εκείνες έχω επίσης φτιάξει στιχάκαι για τη Λιμπίτσα μου, αλλά το συγκεκριμένο είναι το ιδιαίτερό της.

Ύστερα από λίγα κρουστά και λόγια που αχνοακούγονται στην αρχή, συνεχίζει μια ωραία μελωδία, η οποία διακόπτεται και πάλι στη μέση με κρουστά και τα ίδια λόγια, κάτι σαν μία σιγανή φράση και «Till I come» (μέχρι νά’ρθω), και μετά πάλι συνεχίζει αυτή η μελωδία μέχρι το τέλος. Στη ρυθμική αυτή μελωδία συμπληρώστε «Λίμπο Λίμπο Λίμπο Λίμπο Λίμπο, σε φωνάζω και Καραμελίμπο». Αυτό είναι το τραγουδάκι της Λίμπο που έχω μάθει σ’όλα τα παιδάκια. Συνήθως το συμπληρώνω μ’άλλα λόγια, τα οποία όμως δεν είναι σταθερά.

