Το διάστημα αυτό αντιμετωπίζω πρόβλημα οργανωτικής φύσεως. Το πρόγραμμά μου κυλάει όπως πριν, δεν έχει ενταθεί δηλαδή, αλλ’αυτόν τον καιρό έχω πολλές και ταυτόχρονες ιδέες στο μυαλό για μεγάλα και καλά άρθρα που δυστυχώς δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο να γράψω. Ούτε όμως κι όταν έχω πάντοτε θα μπορώ να γράψω. Για παράδειγμα τώρα το σαββατοκύριακό θα έχω στο σπίτι παιδάκια κι έτσι δε θα μπορώ ν’ασχοληθώ τόσο με τον υπολογιστή, άλλες φορές πάλι μπορεί να είμαι κάπου αλλού κι όχι στον υπολογιστή να γράφω, ενώ άλλες, αν κι έχω την ιδέα στο μυαλό μου, είτε νιώθω κουρασμένος εκείνη την ώρα είτε δεν έχω τη διάθεση. Ωστόσο θα προσπαθήσω να γράψω τουλάχιστον 5 καλά τις προσεχείς μέρες.
Μερικά από ταάρθρα που σκοπεύω να δημοσιεύσω στα κοντά είναι: σχέση γλαυκώματος με νευροεκφυλιστικές παθήσεις (οι θανατηφόρες πρωτεΐνες παντού;), νέα των πριόν, ευθανασία, υποβοηθούμενη αυτοκτονία, δικές μου απόψεις κι εξελίξεις επί του θέματος, μία ενδιαφέρουσα συζήτηση στην τάξη για την ευγονική, πώς χαλάνε οι άσχετοι θέματα συζητήσεως περί ανθρώπινων διαφορών με αφορμή πραγματική συζήτηση, ο απολογισμός των ερπετών και των αμφιβίων της προηγούμενης χρονιάς, φωτογραφίες από τους Πύργους Κοζάνης, το χωριό μου (αυτές σκόπευα να τις ανεβάσω εδώ και λίγο καιρό), βιβλίο του Ρίτσαρντ Λυνν για τη νοημοσύνη, εκπληκτικές ερμηνείες της συμπεριφοράς μας κατά την εξελικτική ψυχολογία, πηγές για εξελικτική ψυχολογία, δείκτες νοημοσύνης και συσχετισμοί ως προς διάφορες μεταβλητές (ό,τι έχει αποδειχθεί επιστημονικά έως τώρα), το δέντρο αείλανθος ή βρωμοκαρυδιά, διωναία, πολυκόμπι, γαρδένια και η φαρμακευτική της ουσία, πηγές για την Αρχαία Αίγυπτο, ιαπωνικές σεξουαλικές ανωμαλίες, ανέκδοτα, και λίγα ακόμα. Πού να χωρέσουν όλα αυτά στο λίγο διαθέσιμο χρόνο; Δε χωράνε με τίποτα.
Και πέρα από τα παραπάνω, εννοείται ότι θα γράφω για νέα, απροσδόκητα γεγονότα ή οτιδήποτε άλλο βρίσκω.

Κατά τ’άλλα όλα πάνε καλά. Η Λίμπο η κουνέλα μου ετοιμάζεται να γεννήσει – ήδη έχει κάνει φωλιά και μπορώ να πιάσω τα κουνελάκια απ’την κοιλίτσα της. Επίσης, με την αύξηση της θερμοκρασίας και της φωτοπεριόδου, όλα τα φυτά μου αρχίζουν και πάλι την ενεργή ανάπτυξή τους. Το σχολείο όπως πάντα, αύριο θά’χουμε τεστ στα αρχαία γενικής. Δε φοβάμαι για τίποτα, όλα θα πάνε καλά. Αυτά είναι τα νέα μου αυτό το διάστημα: σχολείο, γυμναστήριο, υπολογιστής, Ιστολόγιο, φυτά και κουνέλια, και υπόλοιπα στοιχεία του προγράμματος μαζί με τα έκτακτα.

Ας πιστεύω ότι θα μπορώ να γράψω όλα τα παραπάνω με ευκολία μέσα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, κι αν είναι ανάγκη να γίνονται λίγα-λίγα, δυστυχώς όμως η δεύτερη περίπτωση θα παίρνει πολύ χρόνο.

Πάντως έχετε καταλάβει κάποιο μέρος του εύρους της θεματολογίας μου.

