Σήμερα έχω την επέτειο δύο χρόνων του Ιστολογίου. Τέτοια μέρα καταγράφω τις γενικές προόδους και τάσεις από την αρχή, αλλά κι απ’την προηγούμενη χρονιά ως τώρα. Από πέρυσι λοιπόν έχω σημειώσει μεγάλη ανάπτυξη:

  • 511 θέματα από 129 πέρσι (συν δηλαδή 382),
    30 κατηγορίες και 20 υποκατηγορίες, αντί για 18 και 8 αντίστοιχα για πέρσι,
    455 σχόλια αντί 252 που ήταν πέρσι (συν 203),
    σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας, με περισσότερους τακτικούς αναγνώστες,
    και η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε μία μέρα ήταν 667, αντί για 294 όπως θυμάμαι, μια και παρέλειψα να το αναφέρω
    στον προηγούμενο απολογισμό.
  • Σε γενικές γραμμές το ιστολόγιό μου έχει ανέβει σε πολλαπλούς τομείς, από πλευράς επισκεψιμότητας και σχολίων έως και συχνότητας δημοσιεύσεων. Δεν υπήρξε μήνας που δημοσίευσα μόνο 4 ή 5 φορές όπως πέρσι, κι ακόμα κι αν μου μένει λίγος ελεύθερος χρόνος, πάλι καταφέρνω να βάζω κάτι. Το διάστημα αυτό εξαιτίας του σχολείου και των πολλών μαθημάτων, όπως θά’χετε παρατηρήσει δημοσιεύω κυρίως τα σαββατοκύριακα, αλλ’αυτό δεν επηρεάζει την ποιότητα των άρθρων. Απεναντίας πιστεύω ότι μου δίνει περισσότερο χρόνο να τα σχεδιάσω και να τα ψάξω πριν τα δημοσιεύσω. Ωστόσο πάλι θά’θελα να δημοσίευα συχνότερα αν μπορούσα.

    Πιστεύω, εάν βεβαίως όλα πηγαίνουν καλά, πως η επόμενη χρονιά θα είναι ακόμα καλύτερη για το Ιστολόγιο, και βάζω από τώρα στόχο να φτάσω την επισκεψιμότητα στους 800.

