Τις τελευταίες εβδομάδες έχω παρατηρήσει ότι το πρόγραμμα μου φαίνεται πολύ ελαφρύτερο από πριν. Οι εβδομάδες περνούν γρήγορα, τα μαθήματα γίνονται κανονικά, δεν κουράζομαι υπερβολικά με το σχολείο και το διάβασμα, κι έχω χρόνο και για να σκέφτομαι και να ψάχνω και να ασχολούμαι με το Ιστολόγιο, αντίθετα με
λίγο παλαιότερα
οπότε ένιωθα κλεισμένος σ’ένα ασφικτικό πρόγραμμα χωρίς τρόπο διαφυγής ή, τουλάχιστον, μείωσης του προβλήματος και χωρίς καθόλου χρόνο ή όρεξη για σκέψη.
Αποδίδω την αλλαγή στο πέρασμα της εποχής των διαγωνισμάτων με το τέλος του πρώτου τετραμήνου στις 20 Ιανουαρίου, αλλά δεν την εξηγώ μόνο μ’αυτό. Επειδή είχα διαγωνίσματα, δε σήμαινε ότι διάβαζα όλη μέρα και το ίδιο σ’όλα τα μαθήματα. Δεν είχα και τόση διάθεση γενικά ν’ασχοληθώ, προτιμούσα να ξεκουράζομαι διαβάζοντας διάφορα χωρίς να κάνω κάτι συγκεκριμένο στο Διαδίκτυο. Επίσης, αν έχετε παρατηρήσει, τα περισσότερα θέματα εδώ δημοσιεύονται την Παρασκευή και το Σαββατοκύριακό από συνειδητή μου οργάνωση, όταν δε με πιέζει το πρόγραμμα, ενώ πριν είχα το άγχος της έλλειψης ελεύθερου χρόνου στις καθημερινές με συνέπεια τελικά ν’αποδιοργανωθεί πλήρως το μυαλό μου και να παρατήσει τις μη σχολικές ενασχολήσεις.
Τώρα προς το παρόν είμια σαφώς καλύτερα. Έχω βρει κάτι ωραία κι ενδιαφέροντα θέματα τα οποία πρόκειται να δημοσιευθούν προσεχώς, τακτικοί αναγνώστες, περιμένετε.
Παρεμπιπτόντως όσον αφορά τους βαθμούς, φέτος ήταν η πρώτη μου χρονιά που έβγαλα τόσο υψηλό μέσο όρο στο πρώτο τετράμηνο, με 19 και 6, αν και σε 2-3 μαθήματα περίμενα μία μονάδα παραπάνω. Πέρα από τους βαθμούς δεν αντιμετωπίζω την τεράστια δυσκολία που λέγεται γι’αυτήν τη χρονιά της τρίτης λυκείου, κι έχω προσέξει ότι φέτος ο χρόνος κυλάει γρηγορότερα απ’άλλες χρονιές, ακόμα και στο προηγούμενο αποδιοργανωμένο διάστημα.

