Πιθανότατα δεν είναι αληθεινό, αλλ’όποιος κι αν το σκέφτηκε είχε έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ ΗΧΩ, στις 16 Ιανουαρίου 2008 Η ακόλουθη επιστολή είναι πραγματική:«Κύριε Υπουργέ Άμυνας,επιτρέψτε μου να σας εκθέσω το πρόβλημά μου και να σας ζητήσω νατακτοποιήσετε το θέμα μου.Περιμένω να μου «έρθει το χαρτί» για να παρουσιαστώ στο στρατό.Είμαι 24 χρονών και έχω παντρευτεί μία χήρα 44 χρονών, η οποία έχει μία κόρη25 χρονών, την οποία παντρεύτηκε ο πατέρας μου. Επομένως, ο πατέρας μου,αφού παντρεύτηκε την κόρη μου, είναι γαμπρός μου. Επιπλέον η κόρη μου, αφούείναι σύζυγος του πατέρα μου, έγινε και μητριά μου. Η γυναίκα μου κι εγώαποκτήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο ένα γιο. Κατά συνέπεια εκείνος, είναιαδελφός της συζύγου του πατέρα μου και κουνιάδος του πατέρα μου. Είναι όμωςκαι θείος μου, αφού είναι αδελφός της μητριάς μου.Άρα, ο γιος μου είναι θείος μου. Η σύζυγος του πατέρα μου απέκτησε ταΧριστούγεννα ένα γιο, ο οποίος είναι ταυτόχρονα αδελφός μου, αφού είναι γιοςτου πατέρα μου και εγγονός μου, αφού είναι γιος της κόρης της γυναίκας μου.Τότε εγώ είμαι αδελφός του εγγονού μου και επειδή ο σύζυγος της μητέραςκάποιου είναι πατέρας του, αυτό έχει ως αποτέλεσμα εγώ να είμαι πατέρας τηςκόρης της γυναίκας μου και αδελφός του γιου της.Επομένως, είμαι ο παππούς μου. Δεδομένου αυτού, σας παρακαλώ να μεαπαλλάξετε, αφού ο νόμος απαγορεύει πατέρας, γιος και εγγονός να υπηρετούνταυτόχρονα στον στρατό».

