Σήμερα ήμουν ημερήσια εκδρομή στο Βόλο οργανωμένη από τον Πανελλήνιο |Σύνδεσμο Τυφλών. Ήμασταν στο λεωφορείο 35 άτομα, από συμμαθητές μου άλλοι 3 κι από περισσότερο γνωστούς 5.
Συνοπτικά ξεκινήσαμε το πρωί κι αφού φτάσαμε στο Βόλο πήγαμε για καφέ. Μετά πήγαμε στο μουσείο πλινθοκεραμοποιίας, πρώην εργοστάσιο το οποίο λειτούργησε από το 1918 έως το 1975, όπου μας έδειξαν πώς επεξεργάζονταν τον πηλό για να κατασκευάσουν τούβλα και κεραμίδια με τις ράγες και τα βαγονάκια μεταφοράς τους, το φούρνο, τα ξηραντήρια, τις ατμομηχανές που παρείχαν ρεύμα και θερμότητα για τα ξηραντήρια, και λοιπές δομές. Μετά όσοι ήθελαν μπορούσαν να κάνουν κατασκευές με πηλό. Άσχετο με το θέμα του μουσείου ήταν η έκθεση του τάφου της Μύρτιδος που φιλοξενούταν εκεί. Η Μύρτις ήταν ένα κοριτσάκι της Αρχαίας Αθήνας που πέθανε 11 χρονών από το Λοιμό του Πελοποννησιακού Πολέμου και τάφηκε σ’έναν ομαδικό τάφο μαζί με περίπου 50 άλλα πτώματα. Ο λόγος που η περίπτωση είναι γνωστή είναι γιατί από τον πολφό του δοντιού του συγκεκριμένου σκελετού οι επιστήμονες κατάφεραν να βρουν στοιχεία του βακτηρίου που προκάλεσε το Λοιμό, της σαλμονέλας του τύφου. Εκεί υπήρχε μακέτα του τάφου, διάφορα αρχαιολογικά εργαλεία και λοιπά στοιχεία έρευνας και η διαδικασία σύγχρονης ανάπλασης του προσώπου του κοριτσιού.
Ύστερα από την ξενάγηση περάσαμε από το κέντρο του σωματίου των τυφλών και αμβλυώπων του Βόλου, καθώς κι από το γυμναστήριο της ομάδας τους, των Πειρατών. Έχω να σημειώσω ότι σε σχέση μ’αυτό του Πυρσού της Θεσσαλονίκης, όπου πηγαίνω κι εγώ καθημερινά για εκγύμναση, αλλού είναι καλύτερο κι αλλού χειρότερο. Στο χώρο, στο δάπεδο και στην άνεση υπερτερεί, αλλά αυτό του Πυρσού έχει καλύτερα αποδυτήρια, σάουνα, και μεγαλύτερο αριθμό διαδρόμων τρεξίματος και καλών οργάνων.
Αμέσως μετά πήγαμε για φαγητό και το απόγευμα επιστρέψαμε.
Επειδή ήμουν με φίλους μου κι επειδή γνώρισα εκεί ένα άλλο παιδί που έχει συμμετάσχει σε κατασκηνώσεις και δραστηριότητες όπου έτυχε να μην είμαι, ο χρόνος πέρασε γρήγορα και καλά. Αλλιώς μπορεί να μη μου ήταν και πολύ ενδιαφέρουσα.
Στο Βόλο έχω πάει πολλές άλλες φορές, διότι εκεί μένει ο θείος μου με τα δύο μικρά παιδάκια του. Επίσης πρόπερσι τον Αύγουστο είχα πάει με την οικογένειά μου για εκδρομή κυρίως σε μερικά χωριά του Πηλείου.

