Πριν λίγες μέρες μου ήρθε στο ηλεκτρονικό ταχυδρρομείο μου ένα μήνυμα από το
My Bunny,
τη μεγαλύτερη ελληνική σελίδα για τα κατοικίδια κουνέλια, όπου είμα γραμμένος γιατί έχω κι εγώ ένα κουνέλι (περισσότερα για το κουνέλι μου
εδώ),
ότι από εδώ και στο εξής για την συνεχιζόμενη λειτουργία της σελίδας είναι απαραίτητη η καταβολή μιας ετήσιας συνδρομής των 6 ευρώ από κάθε μέλος. Η προθεσμία λήγει στης 3 Οκτωβρίου, οπότε όποιο μέλος δεν έχει πληρώσει ο λογαριασμός του διαγράφεται. Όσοι είστε μέλη λοιπόν και δεν έχετε δει τα ιμέιλ σας, θα πρέπει να πληρώσετε αυτό το ποσό ως της 3 Οκτωβρίου. Αλλιώς, μπορείτε να ξανακάνετε απ’την αρχή λογαριασμο μέλους, αλλά το προηγούμενο προφίλ, οι φωτογραφίες κ.ά. θα έχουν χαθεί.
Η πληρωμή μπορεί να γίνει μέσω Διαδικτύου με Paypal για παράδειγμα. Εγώ δεν έχω πρόσβαση σε Paypal έως τις 3 Οκτωβρίου, άρα ο τρέχων λογαριασμός μου θα διαγραφεί και θα ξανακάνω έναν μετά.

