Έχω βρει μια σελίδα στο Διαδίκτυο στην οποία πωλούνται απολιθώματα. Όπως μου φάνηκε ότι είναι πολύ μεγάλη και παγκόσμια. Είναι μια συνένωση διάφορων μεγάλων εμπόρων απολιθωμάτων.
Απ’ό,τι έψαξα, πουλάει πολλά και διάφορα είδη απολιθωμάτων, από αρκετά κοινά και μάλλον φθηνά έως σπανιότατα. Τ’απολιθώματα είναι οργανωμένα κατά κατηγορίες και υπάρχει αναζήτηση για ευκολότερη εύρεση.
Για ν’αγοράσετε, τους στέλνετε ένα ιμέιλ μ’αυτά που θέλετε και την περιοχή σας και σας απαντάνε με το κόστος. Δέχονται πληρωμή με κάρτα, paypal και ταχυδρομική επιταγή.

Fossil Mall,
είναι η σελίδα.

Εγώ δεν έχω πάρει τίποτα ακόμα απ’αυτήν τη σελίδα, αλλά ίσως πείσω κάποιον να μου πάρει κάτι στο μέλλον για να μεγαλώσω τη συλλογή των απολιθωμάτων μου.
Τη σελίδα αυτήν την ξέρω εδώ κι ένα χρόνο περίπου, αλλά τώρα σκέφτηκα να τη βάλω στο ιστολόγιο, ύστερα που την επισκέφθηκα λίγο χθες.

