Συγγνώμη για την εξαφάνισή μου τις προηγούμενες μέρες. Δεν ήταν δυνατή η πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
Είχα πάει για διακοπές στο Πολύχρονο Χαλκιδικής, όπου θείοι μου έχουν σπίτι κι έμεινα εκεί για 4 μέρες. Εκεί έκανα μπάνιο στη θάλασσα (πέρσι δεν είχα κάνει κανένα), βόλτες, καθώς και μια επίσκεψη σ’ένα συμμαθητή και φίλο μου στο χωριό Αγία Παρασκευή. Πριν φύγω, είχα πάρει κάρτα κινητής τηλεφωνίας με φλασάκι για τη διαδικτυακή σύνδεση, για να μη δεσμεύω το τηλέφωνο στο χωριό. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα της Κοσμοτέ συμφέρει σχετικά, επειδή πληρώνεις 5 ευρώ το μήνα για ένα χρόνο, δηλαδή συνολικά 60 ευρώ, τα οποία είναι πεταμένα για τους υπόλοιπους μήνες.
Εκεί λοιπόν, στη συγκεκριμένη περιοχή που μέναμε, δεν υπήρχε σήμα για Κοσμοτέ, κάτι απαράδεκτο για μια τόσο πολυσύχναστη περιοχή.
Τώρα είμαι στο χωριό μου, Πύργοι Κοζάνης. Εδώ ευτυχώς υπάρχει σήμα, αλλά είδα ότι η σύνδεση αυτή δεν είναι πολύ αξιόπιστη. Η ταχύτητα αυξομειώνεται και πολλές φορές πηγαίνει υπερβολικά αργά, κάποτε πιο αργά κι απ’το τηλεφωνικό. Πάλι ωστόσο παραμένει καλό. Ένας άλλος λόγος για τον οποίο δε μπορώ να μπαίνω πολύ είναι ότι αυτό το διάστημα μένουν στο σπίτι τα δυο μου ξαδερφάκια από το Βόλο, η Ευγενία 4 χρονών κι ο Γιώργος-Χρήστος 3, τα οποία θέλουν συνεχή απασχόληση. Η Ευγενούλα έχει ιδιαίτερη αδυναμία στα
κουνελάκια.

Πριν δύο μέρες τελείωσα ένα πολύ καλό βιβλίο, Το κράτος του φόβου του Μάικλ Κράιτον, για τ’οποίο θα κάνω ξεχωριστώ θέμα.
Επίσης εδώ στο χωριό έγινε κάτι ασυνήθιστο. Με δάγκωσε μια χελώνα. Είχα βρει χθες μια μεγάλη θηλυκή χερσαία χελώνα Testudo hermanni, την οποία πήγαινα στα παιδάκια να τη δουν. Την άφησα λοιπόν για λίγο στη μέση του δρόμου, κι έβαλα το μεσαίο του δεξιού χεριού μπροστά από το κεφάλι της. Μου έκανε ένα μικρό τσίμπημα, αλλά δυνατό. Μου έκανε δυο τρυπούλες με λίγο αίμα. Μετά έπλεινα την πληγή και έβαλα οινόπνευμα. Αν και είχα κάποια μικρή ανησυχία, τελικά πιστεύω ότι δεν είναι τίποτα. Έκανα και σχετικό θέμα στην
Ελληνική Πύλη
για τα ερπετά. Αν κι έχω δαγκωθεί από υδρόβιες χελώνες, αυτή ήταν η πρώτη φορά που μια χερσαία με δάγκωσε, αν και χθες μια άλλη προσπάθησε.

Κατά τ’άλλα όλα κυλούν ομαλά. Σκοπεύω να διαβάσω ακόμα μερικά βιβλία και είδη σχεδιάζω μερικά άρθρα για το ιστολόγιο.

