Είμαι και πάλι στο χωριό μου. Εδώ ακόμα δε βάλαμε γρήγορο ίντερνετ κι έχουμε το τηλεφωνικό. Αυτό σημαίνει ότι όλα πάνε πιο αργά και ο ρυθμός δημοσιεύσεων έτσι κι αλλιώς θα μειώνεται λίγο. Όμως τώρα έχω ένα πολύ σοβαρτότερο πρόβλημα. Όταν ετοίμαζα τον υπολογιστή για να έρθω, από τη βιασύνη μου, ξέχασα να πάρω μαζί μου το καλώδιο και το τροφοδοτικό για τη φόρτιση. Έτσι, όπου νά’ναι δε θά’χω μπαταρία. Ευτυχώς πήρα μαζί μου το φορητό ομιλούν πρόγραμμα nvda και το εγκατέστησα σ’έναν άλλον υπολογιστή του θείου μου. Μπορεί όμως να τον θέλει για κάποια δουλειά, άρα δε θα μπορώ να μπαίνω πολύ τον χρησιμοποιώ. Μπορεί να διαβάσω κανένα βιβλίο αυτό το διάστημα. Επομένως αυτές τις μέρες θα γράφω εδώ πολύ λίγο. Από την άλλη εβδομάδα όμως, που η μάνα μου θα πάει πίσω στη Θεσσαλονίκη για μια δουλειά στο σπίτι, θα μου φέρει το καλώδιο κι όλα πάλι καλά.

