Από χθες το βράδυ είμαι στο χωριό μου, τους Πύργους Κοζάνης. Ήρθα μαζί με τα
κουνέλια
μετά από ένα λίγο μεγάλο ταξίδι – μέσο Βόλου για να δω και τα παιδάκια του θείου μου, μένω Θεσσαλονίκη. Τα παιδάκια ενθουσιάστηκαν με τα κουνελάκια και τα έπαιζαν σε σημείο να τα ζαλίσουν. Ευτυχώς αυτό κράτησε για λίγο και τώρα έχουν την ηρεμία και την ασφάλειά τους. Συμπέρασμα: μην αφήνετε μικρά παιδάκια για πολύ χρόνο μαζί με ζωάκια γιατί τα ζωάκια κινδυνεύουν.
Σήμερα επίσης ήταν μέρα με ταξίδι, αφού έφυγα στη Νάουσα για μια βαύτιση. Παρεμπιπτόντως σήμερα στη Νάουσα γίνονταν διάφορες εκδηλώσεις, όπως η πολυαναμενόμενη επίσκεψη του
Μίκη Θεοδωράκι
– όταν είχε πάει παλαιότερα, μια ομάδα ακροδεξιών τον υποδέχτηκε όχι και τόσο φιλικά. Με πέτρες~ – και η πανελήνια συγκέντρωση των πολιτικών προσφύγων που γίνεται κάθε χρόνο στον Άγιο Νικόλαο.

Η σύνδεση στο Διαδίκτυο από εδώ είναι τηλεφωνική, επομένως πολύ αργή. Αυτό σημαίνει ότι δε θα μπορώ τόσο εύκολα ν’ανεβάζω πολλά θέματα στο ιστολόγιο, ούτε και πολλές εικονες κι άλλα αρχεία. Επίσης δε μπορώ να μένω και πολύ ώρα συνδεδεμένος, επειδή το τηλέφωνο χρεώνει. Για ένα διάστημα πέρσι το καλοκαίρι το πρόβλημα αυτό είχε λυθεί αγοράζοντας κάρτα κινητού για σύνδεση, αλλά κι αυτό δε συμφέρει και πολύ. Τα χρήματα εξαντούνται γρήγορα και χρειάζεται πάλι ανανέωση. Δεν ξέρω όμως, μπορεί ν’αγοράσω αργότερα το καλοκαίρι. Αναμένετε λοιπόν λιγότερες δημοσιεύσεις, θα προσπαθώ 1 τη μέρα, μπορεί ο ρυθμός αυτός όμως λίγο να μεταβάλλεται.
Αντί λοιπόν να περνάω τόσο χρόνο στο
Διαδίκτυο, έχω αποφασίσει, τελικά, να διαβάσω μερικά λογοτεχνικά βιβλία. Αυτό το είχα αποφασίσει κάπως από την αρχή του καλοκαιριού, αλλά μετά άλλαξα γνώμη και ασχολήθηκα με την ανάπτυξη του ιστολογίου, ενώ μετέθεσα το διάβασμα για όταν έρθω εδώ. Έχω επίσης τώρα περισσότερο χρόνο να ετοιμάσω κιάρθρα που αφορούν σκέψεις μου.
Εκτός απ’το διάβασμα, έχω να κάνω και κάποιες συλλεκτικές δουλειές. Έχω να πάρω μερικά φυτά για τη συλλογή μου. Στο μυαλό μου έχω το μελισσόχορτο (Melissa officinalis), ένα φαρμακευτικό, το αρχαίο και μοναδικό πολυκόμπι (equisetum telmatea, λιγότερο προτιμώ Equisetum arvens), αν και μπορεί αυτό να το πάρω στο τέλος του καλοκαιριού, και μπραγκμάνσια (Bragmansia), φυτό συγγενικό της
δατούρας.
Ήδη έχω μαζέψει σπόρους παπαρούνας, την οποία θα εντάξω στα συνήθη μονοετή που καλλιεργώ.

Από εδώ θα φύγω στις 8 Ιουλίου, γιατί την επόμενη μέρα φεύγω για Ιταλία για ένα πρόγραμμα σχετικά με πληροφορική και νέες τεχνολογίες που γίνεται εκεί. Επιστρέφω 16. Μετά το πρόγραμμα δεν είναι ακόμα σαφές.
Αυτά έχω να πω.

