Σήμερα, 10 Ιουνίου, τέλειωσαν επιτέλους οι φετινές εξετάσεις και η φετινή σχολικη χρονιά. Βαθμούς αναμένεται να πάρω την επόμενη εβδομάδα. Σχεδόν σίγουρα θα είναι πολύ καλοί. Προς το παρόν δεν κάνω κάτι σημαντικό, εκτός του ότι γράφω στο ιστολόγιο, κι έχω και πολλά άρθρα να βάλω. Αλλά μέσα στους 3 ελεύθερους μήνες ελπίζω ότι θα κάνω κάτι. Λέω ελπίζω γιατί συνήθως στις διακοπές τεμπελιάζω υπερβολικά, κάτι το χείριστο για ένα καλό μυαλό, αντί ν’ασχοληθώ με κάτι όπως υπόσχομαι συνήθως στον εαυτό μου πριν κάθε περίοδο διακοπών. Ακόμα και η δραστηριότητα στο ιστολόγιο σταματά για χρονικά διαστήματα αρκετών ημερών. Αυτό δε το θεωρώ ξεκούραση, αλλά οκνηρία. Σχεδιάζω λοιπόν για φέτος να κάνω τα εξής:

  • Να γράφω θέματα στο ιστολόγιο. Αυτό δεν είναι και τόσο δύσκολο τώρα που έχω χρόνο.
    Να γράψω μερικά μεγάλα θέματα που χρειάζονται ψάξιμο από πολλές πηγές.
    Να γράψω άρθρα που θα εκφράζω σκέψεις μου, το οποίο προϋποθέτει πολύ χρόνο και καθαρό μυαλό.
    Να διαβάσω τουλάχιστον 4 λογοτεχνικά βιβλία.
    Να ασχοληθώ με φόρουμ που έχω παραμελήσει.
    Να μάθω τα βασικά της αιγυπτιακής γλώσσας. Έχω βρει ανάλογες σελίδες στο Διαδίκτυο, και τώρα που θά’χω χρόνο πιστεύω ότι κάτι θα προσπαθήσω.
    Να μην ξοδεύω το χρόνο μου σε ιστοσελίδες ή δραστηριότητες που δε με προσφέρουν κάτι.
  • Αν κάνω τουλάχιστον 4 από τα παραπάνω, θα βρίσκομαι σε καλό δρόμο. Για το τελευταίο όμως αμφιβάλλω. Πολλές φορές πηγαίνω σε σελίδες που δε μ’ωφελούν, ούτε όμως μπορώ να τις πω διασκεδαστικές.
    Για το καλοκαίρι θα πάω στο χωριό μου, Πύργοι Κοζάνης και στη θάλασσα, μάλλον στη Χαλκιδική, για λίγες μέρες. Επίσης, θα συμετάσχω σ’ένα πρόγραμμα γι’άτομα με αναπηρία για ενημέρωση πάνω στις νέες τεχνολογίες και την πληροφορίκή στη Φλορεντία της Ιταλίας. Άρα θα πάω και στο εξωτερικό.
    Ακόμα μια απασχόληση που θά’χω είναι η συμμετοχή μου σ’ένα πρόγραμμα ατόμων με προβλήματα όρασης χρηματοδοτούμενο από την παγκόσμια ομάδα Raising Voices με σκοπό να κάνουμε ένα ιστολόγιο όπου θα γράφουμε για διάφορα θέματα, και του χώρου και γενικά. Αν προχωρήσει καλά, το Σεπτέμβριο σχεδιάζουμε να κάνουμε διαδικτυακό ραδιόφωνο. Ήδη έχουμε αρχίσει τις συναντήσεις για την οργάνωσή μας. Για νέα θα ενημερώνων με σχετικές δημοσιεύσεις.
    Όλα τα παραπάνω βέβαια αν είμαι καλά κι αν όλα πάνε καλά.

    υγ. Μ’αυτήν τη δημοσίευση οι ετικέτες μου έφτασαν τις 666.

