Σήμερα είναι Κυριακή κι ακόμα δεν έχω διαβάσει τίποτα για την επόμενη εβδομάδα. Δεν είναι κάτι τόσο πιεστικό, γιατί άλλωστε γράφω πάλι Τρίτη. Αύριο γράφουν όσοι έχουν επιλέξει μάθημα επιλογής. Εγώ έχω επιλέξει πληροφορική, που δεν εξετάζεται.
Έχω πολλά άρθρα σε προσχεδιακή μορφή κι άλλα πολλά στο μυαλό μου, κι αν όλα πάνε καλά, θ’αρχίζω να τα δημοσιεύω. Σήμερα σκοπεύω να βάλω κάτι ακόμα. Έχω αυτήν την εποχή στο μυαλό μου πολά άρθρα για φυτά και μερικά ακόμα για θέματα υγείας, καθώς και καταλόγους ιστοσελίδων.
Γενικά, αυτές τις μέρες των εξετάσεων, δεν κάνω και τίποτα το σημαντικό εκτός του ότι γράφω στο ιστολόγιο (ιεροπραξία). Μένω στο σπίτι, διαβάζω, κάνω λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ και συνήθως πηγαίνω το απόγευμα βόλτες. Σήμερα μάλλον θα πάω κάπου κι ελπίζω ν’αρχίσω να διαβάζω λίγο πιο αργά το απόγευμα. Θα δούμε τι θα πει ο εγκέφαλός μου.

Κατά καιρούς θα κάνω και μερικές δημοσιεύσεις με ημερολογιακό χαρακτήρα, για να καταλάβετε κάπως ποιος είμαι, αν κι αμφιβάλλω ότι θα το καταφέρετε ποτέ αυτό.

