Ένα μικρό διάλειμμα από το συνεχές διάβασμα για τις εξετάσεις.
Στα στατιστικά, το wordpress έχει τη δυνατότητα να εμφανίζει τις λέξεις-κλειδιά με τις οποίες χρήστες του Διαδικτύου βρίσκουν το ιστολόγιό μου. Συχνά πηγαίνα και κοιτάω τα στατιστικά στοιχεία συμπεριλαμβανομένων και των λέξεων-κλειδιών. Οι περισσότερες απ’αυτές είναι φυσιολογικές αναζητήσεις τις οποίες θα έκαναν πολλοί άνθρωποι. Ορισμένες όμως εξ αυτών είναι πολύ παράξενες και εκκεντρικές! Παρακάτω μερικές καλές που έχω βρει.
«μου έδιναν παραισθησιογόνα»
«Τι φορούσαν οι βυζαντινοί αυτοκράτορες όταν πενθούσαν;»
«ταρίχευση ανθρώπων σε μέλι»
«η κοιλίτσα της φουσκώνει»
«κοστος κατασκευής τάφου»
«ξόρκια των Αρχαίων Αιγυπτίων»
«μικρά ερπετά που ζουν πάνω στο σώμα μας»
«ερπετά τουαλέτας»
«εξατμίζονται τα αβγά του βατράχου»
«Πώς να ξεχωρίσω αρσενικό από θηλυκό σπορο χασίσι;»
«μαρτυρίες ασθενών με βιοσυντονισμό»
«σχολή ταρίχευσης ανθρώπων»
«φονολαγνεία»
«ψυχοπαθολογία μανιακών δολοφόνων»
«αλλαγή φύλου από άντρα σε γυναίκα με υπερφυσικές δυνάμεις μαγικά»
«αέρια που απελευθερώνονται από την έκρηξη αμμωνίτη»
«μαγικά ξόρκια για να κλείσουν τα στόματα του κόσμου»
«τι τελετές γίνονται στην κοιλάδα των νεκρών»
και το καλύτερο απ’όλα:
«αρχαία μούμια απο μπροστά πρόσωπο μούμιας και από πίσω σχήμα πέους».
Και πολλά, πολλά άλλα τέτοια. Αν βρω κι άλλα θα τ’αναρτήσω σε άλλη δημοσίευση.
Δεν ξέρω πώς βρίσκουν το ιστολόγιό μου μ’αυτές τις λέξεις-κλειδιά, αν και για πολλά απ’αυτά έχω αναφέρει κάτι. Αυτό συμβαίνει και σ’άλλα ιστολόγια. Τα βρίσκουν μ’εντελώς άκυρες αναζητήσεις.

