Σήμερα είναι η επέτειος του ιστολογίου μου. Σαν σήμερα πέρσι μπήκε αυτόματα το πρώτο άρθρο από το wordpress. Από τότε:

  • Έχω προσθέσει άλλα 128 θέματα (129 μαζί με το αυτόματο πρώτο),
    έχω δημιουργήσει 18 κατηγορίες και 8 υποκατηγορίες,
    έχω 252 σχόλια
    και οι επισκεψιμότητα συνεχώς αυξάνεται.
  • Ο ρυθμός δημοσίευσης θεμάτων μεταβαλλόταν κατά τη διάρκεια του έτους. Στην αρχή, όταν το πρωτοδημιούργησα, δημοσίευα πολύ συχνά. Αργότερα ο ρυθμός άλλοτε έπεφτε λόγω πολλών αιτιών και άλλοτε αυξανόταν. Η χειρότερη μείωση ήταν περίπου από το Νοέμβριο ως τα τέλη του Ιανουαρίου. Ο Φεβρουάριος τώρα είναι ένας μήνας ταχείας ανάπτυξης.
    Επίσης από την αρχή του ιστολογίου υπάρχει αλλαγή στο στιλ των άρθρων. Στην αρχή ήταν κυρίως αναδημοσιεύσεις όμως στην πορεία άρχισα να βάζω και άρθρα από πολλές πηγές, βραχέα άρθρα, περισσότερες εικόνες, βίντεο, περισσότερα δικά μου σχόλια και εξ ολοκλήρου δικά μου άρθρα. Πάντοτε αν έχω πάρει κάτι από άλλη πηγή το αναφέρω και συνήθως δίνω και το σύνδεσμο. Αυτό που ακόμα δεν έχω κάνει είναι η αλλαγή θέματος (κάποιο άλλο εκτός του προεπιλεγμένου του wordpress) την οποία θα πρέπει να κάνω στο εγγυς μέλλον.
    Επειδή το ιστολόγιο αυτό δεν είναι και πολύ γνωστό, ακόμα δεν έχει πολλά σχόλια. Αν και η επισκεψιμότητά του έχει αυξηθεί από τότε που δημιουργήθηκε, είναι ακόμα πολύ λιγότερο γνωστό από ό,τι άλλα ιστολόγια. Σιγά-σιγά προσπαθώ να το κάνω ευρύτερα γνωστό.
    έχουν γραφτεί εδώ και κάποιες λέξεις που δεν μπορούν να βρεθούν πουθενά αλλού σ’όλο το ελληνικό ίντερνετ όπως κεμετικός και ηλεκτρονικοτροποποιητέα, στην περίπτωση της τελευταίας είναι δικός μου νεολογισμός.
    Σκοπεύω αυτό το χρόνο να εξελίξω το ιστολόγιο ακόμα περισσότερο, με πληθώρα ενδιαφερόντων άρθρων, συνδέσμων και πολυμέσων.

